Rozwód

2 thoughts on “Rozwód”

  1. Jestem teraz dokładnie w takiej sytuacji…Przeżycia są straszne,boję się że zwariuje.nie wierzę że powiedział “nie”…mimo że rozwód za chwilę. Jak Pani sobie z tym poradziła?

    Like

    1. Kochana M przeżyłam to dzięki temu, że przepracowałam matczyną ranę i nawiązałam relację z moim wewnętrznym dzieckie. Te metody pracy pozwoliły mi odzyskać siebie i swoje szczęście. Jeżeli jesteś zainteresowana taką formą pracy zapraszam do kontaktu prowadzę sesje przez Skypa. Życzę Ci dużo miłości i wsparcia ❤

      Like

Leave a Reply

