Wstyd

4 thoughts on “Wstyd”

  1. Kolejny piekny, od serca wpis. Nie zdawalam sobie sprawy, ze jestem w sidlach toksycznego wstydu! Dziekuje Justyna za to, ze piszesz i odkrywasz siebie a w ten sposob pomagasz innym. Pozdrawiam

    Liked by 1 person

  2. cześc Justyna, wiesz to chyba wszystko jest bardzo proste, te same schematy, gierki. Przecież napisałaś dokładnie o mnie…zupełnie mnie nie znając :(… To znaczy, że mogę wyjśc z tego, idąc po Twoich śladach…Dziękuję. Odkryłam coś jeszcze…. Trudności z wyborem nie są stricte trudnościami z wyborem, są maską niezasługiwania na żadną z opcji wyboru… buuuuu. Dla mnie w punkt. Cholera… a wiesz, że tę toksykologię odkryłam dopiero po swoich reakcjach, które ktoś pokazał palcem i powiedział, że to nie jest dla mnie oki…. pewnie sama bym tego nigdy nie poczuła… To tak jak z żabą wrzuconą do letniej wody, której temp podwyższa się stopniowo. Żaba się ani obejrzy, jak zostanie ugotowana i nawet tego nie zauważyła… 😦

    Liked by 1 person

    1. Dziękuję Marzena – bardzo mnie poruszyło to co napisałaś o żabie. Myślę, że tak jest z dziećmi dorastającymi w toksycznych rodzinach. Dorastasz w braku miłości i myślisz, że to jest ok, że jest trudno ale nie ma innej opcji. Bardzo długo mierzyłam się ze sobą, aby zobaczyć to jak żyję i jak głęboko wierzę, że nie zasługuję ale zrobiłam to i może to zrobić każdy z nas. Powodzenia ❤

      Like

Leave a Reply

