Wyciągam do Ciebie ręce

8 thoughts on “Wyciągam do Ciebie ręce”

  1. Dobrze to rozumiem, Justyna. Też jestem na drodze do odnalezienia siebie Dorosłej. Moja matka również jest osobą perwersyjną, typu narcystycznego, bardzo ciężkie doświadczenie przemocy i manipulacji ciepło-zimno, mam za sobą. Nie wiem ja to robię, ale nawiązuję również relacje “miłosne” tego typu – akceptuję manipulacje mną, brak akceptacji, odrzucenie, sarkastyczne uwagi, kłamstwa. Nie wiem jak to robię, bo w innych relacjach jestem asertywna, szczera, dobrym obserwatorem i nie daję sobą pomiatać. W relacjach “miłosnych” działam pod wpływem partnera, nie dopuszaczam możliwości, że ktoś mnie może oszukać, wykorzystać, ślepo wierzę, że nie tym razem.
    To zakodowanie we mnie tej matczynej rany jest bardzo trudne do odkodowania, mimo terapii, depresji z których wychodzę na powierzchnię, wciąż ten temat odrzucenia, toksycznego przywiązania i braku miłości wraca. Ależ to bolesne i przykre.

    Liked by 1 person

  2. Dziękuję za kolejny wpis i filmik..kiedy to czytam i oglądam płacze za każdym razem bo tak bliska mi jest Twoja historia i potwierdza tylko ze mi się to nie zdawało, że jestem normalna… Gratuluję odwagi zmierzenia się z rzeczywistością i to publicznie..domyślam się że utrata życia w Iluzji nie była jedyną konsekwencją jaka Cie spotkała że strony bliskich… cieszę się że na Ciebie trafiłam co oznacza że jestem w drodze do siebie na pewnym etapie, po nitce do klębka… Ściskam i czekam na kolejne przemyślenia i porady

    Liked by 1 person

    1. Dziękuję Furjola za wsparcie i Twoje ciepłe słowa. Najtrudniejsze dla mnie w tym procesie było pożegnanie mojego mitu o szczęśliwej, wielopokoleniowej rodzinie. Ona odeszła, zostałam sama. Jednak dzięki temu stałam się dojrzałą w pełni odpowiedzialną kobietą, która zna swoją wartość. I mam rodzinę, ludzi którzy byli przy mnie i są, wspierają i kochają. Życzę Ci wytrwania w drodze do siebie. Z miłością ❤

      Like

  3. Świetny wpis. Prawdziwa w tym jesteś. Podziwiam za odwagę. Czytam bloga i jestem pod wrażeniem. Pod wrażeniem,że się da. Wyleczyć i żyć. Pozdrawiam

    Liked by 1 person

Leave a Reply

