Rodzina

6 thoughts on “Rodzina”

  1. ,,Odważny to nie ten, który się nie boi, ale ten, który mimo strachu podejmuje wyzwanie”. Na pewno nie jest odważnym ten kto niszczy słabszego.
    Ty Wilczyco, Magdalena Szpilka, Grzegorz Szpilka, Ewelina Stepnicka: to osoby, dzięki którym przejrzałam na oczy. Przy was poczułam impuls, zobaczyłam wskazówkę na drogę do siebie. Bardzo dziękuję wam za autentyczność, prawdę, dzielenie się sukcesami, gniewem, strachem, porażkami, radością, swoimi odkryciami, dobrocią. To wszystko sprawia, że to co nierealne wydaje się możliwe i daje odwagę na podjęcie nowego życia.
    Dziękuję, że miałaś odwagę podjąć trud walki o siebie, ratujesz nie tylko siebie, ale też innych.
    Ładnie ktoś wcześniej u ciebie napisał, że idzie po twoich śladach, myślę, że wiele osób tymi śladami cichutko idzie. Tworzy się twoja niewidzialna sfora :-).
    Dziękuję, trzymaj się, dużo miłości dla siebie .

    Liked by 1 person

    1. Dziękuję za Twoje słowa poruszyłaś moje serce. Czasami jak każdy mam słabsze chwile, kiedy strach przypomina o sobie i patrzę mu w oczy.
      Życzę Tobie odwagi i wytrwałości w odkrywanie Twojej duszy i jej talentów ❤

      Like

Leave a Reply

