Boskie cierpienie

4 thoughts on “Boskie cierpienie”

  1. Podoba mi się jak piszesz , tak jakoś z głębi serca. A może dlatego że ja miałam podobne doświadczenia. Wychwywałam się z narcystycznym ojcem wykorzystującym mnie emocjonalnie i stosującym przemoc fizyczną a także inne rzeczy. Matka odwróciła się ode mnie jak byłam jeszce niemowlęciem co pociągnęło za sobą nieodwracalne skutki w postaci problemów emocjonalnych. Narcysytczny rodzic łamie psychikę na pół a brak miłości matki tworzy w sercu ogromną dziurę. Jak na razie jestem na etapie walki o przetrwanie.

    Liked by 1 person

    1. Tak masz rację. Bliskość narcyza jest bardzo niszcząca dla dziecka, a tym bardziej brak bliskości i miłości ze strony matki, której zadaniem jest chronić i kochać dziecko. Życzę Ci, abyś odnalazła w sobie siłę do zmiany. Aby Twoje życie było dojrzałe i pełne ❤

      Like

  2. Piękne. Dojrzałe. Z przyjemnością mi się czytało. I dodało mi siły.
    Jestem na drodze do odkrywania siebie, pragnę żyć w zgodzie z własnym sercem. To dla mnie trudne, ponieważ przez większość życia ukrywałem się na różne sposoby, będąc kimś pogrążonym we wstydzie z powodu tego co odczuwam.
    Również chciałbym zająć się pomaganiem innym, w przyszłości. Uważam, że lata cierpień sprawiły, że pojawiła się we mnie duża siła wewnętrzna oraz duże zrozumienie wobec trudnych emocji. Chciałbym to wykorzystać i podzielić się tym z innymi.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

