Granice, czym są i jak je stawiać?

8 thoughts on “Granice, czym są i jak je stawiać?”

  1. Jak to brzmi znajomo. Mam 40 lat a ojciec wciaz mi dokucza, wysmiewa to co chce robic. Szantazuje ze jak cos zrobie to nie bedzie mnie wspieral kiedy bede potrzebowala pomocy. To jest dramat.

    Liked by 1 person

  2. Justyna, dziękuję za ten wspaniały, jasny i klarowny wykład. Masz piękną energię, cokolwiek to oznacza, jest w Tobie tyle zrozumienia, empatii, miłości. Wszystko idzie z serca, ale tez logicznie i sensownie łączy się ze sobą. Kazde zdanie, każda myśl. Widać spójność i autentycznośc. Po prostu wierzę Ci Justyna 🙂 . Nie tylko na słowo. Wiele faktów potwierdza się moim życiu – moje relacje z rodzicami, szantaż emocjonalny, który wobec mnie stosowano, zawstydzanie, wzbudzanie poczucia winy, podważanie tego, co czuję, deprecjonowanie moich odczuć… W końcu doszło do tego, ze kompletnie sie zagubiłam, znikłam…prawie umarłam. Ale jakimś cudem natknęłam się na Ciebie, na inne znaki, które powoli wyprowadzają mnie z tego chaosu. Dziękuję Justyna. Zrobiłam sobie solidne notatki. Bardzo to o mnie, wspaniałe wskazówki, wiele wyjaśniają. dajesz nadzieję, że w końcu odnajdę siebie i będę wiedziała, kim na prawdę jestem, co lubię, czego pragnę, co czuję, a czego nigdy nie zaadoptuję dla siebie… jesteś wspaniała ❤

    Liked by 1 person

Leave a Reply

