Ja

18 thoughts on “Ja”

  1. Badz soba, niczego nie udawaj…wiesz, bo jak nie zadbasz o siebie (ta dojrzala kobiete i mala dziewczynke), nie uszanujesz ich, to i nikt inny tego nie zrobi…

    Z twoich wpisow czuje sie, ze jestes b. wrazliwa, latwo cie zranic, ale tez b. inteligentna i wbrew pozorom b. silna… Nie musisz tez zaslugiwac na aprobate czy akceptacje, szczegolnie od najblizszej rodziny…Rodzina miala czas prawie 40 lat, zeby ciebie zaakceptowac taka, jaka jestes, (albo odrzucic taka, jaka jestes). Niczego nie udawaj, badz soba…

    Czy znasz tekst Desideraty, ktora zaczyna sie tak,

    “Przechodz spokojnie przez zgielk i pospiech,
    I pamietaj jaki spokoj mozna znalezc w ciszy…”

    Liked by 1 person

    1. Dziękuję Kajsamisia za piękne słowa wsparcia i wiary. Szczególnie za te słowa, że moja rodzina miała czas na miłość, a 40 lat to całkiem sporo 😉 średnio to połowa życia. Z miłością i wdzięcznością Wilczyca

      Like

  2. Dziekuje za Twoj blog. Jest swietny. Sama mam 40 lat I sytuacje podobna do Twojej. Gdy rodzina zaczela ignorowac moje dzieci, ich swieta, wtedy powiedzialam Baaasta! Dobrze powiedziane, mieli 40 lat aby mnie zaakceptowac I nie zrobili tego, a ja mowie dosyc ciaglego ponizania I traktowania jak smiecia. Jeszcze raz, blog jest super! Dzieki I powodzenia dla wszystkich, ktorzy wzieli zycie w swoje rece.

    Liked by 1 person

  3. Cześć.
    Ja od Szpilki tafiłam do Ciebie.
    Mam 52 i od 12 lat robię porządki w moich relacjach z rodziną, ale czasami mam wrażenie, że kręcę się jak chomik w kołowrotku. Szambo wybija i wybija, bez końca.
    Dzięki za bloga.

    Liked by 1 person

    1. Dziękuję Biedronka za wsparcie przyjmuję z wdzięcznościa i miłością. Słyszę Twoje wątpliwości i wiem z własnego doświadczenia, że czasami trudno jest dojrzeć wyjście. Może potrzebujesz pomocy?

      Like

      1. Wilczycą być, jakże mnie ujęłaś słowami…może potrzebujesz pomocy?…łzy zakręciły mi się i ciepło w serduchu :*

        Like

  4. Witam ….trafiłam na twoja strone od Magdaleny Szpilki …Od dwóch lat ucze sie byc świadoma ale tez robie wszystko by zmienic siebie i swoje zycie .Widze zmiany chodz sporo jeszcze przedemna …uwielbiam ,słychać i czytać Twoje historie dlatego ze z nich odnajduje siebie …duzo wytrwałości …swietnie ze sa tacy ludzie pozdrawiam serdecznie Agnieszka D

    Liked by 1 person

  5. to jakas magiczna sprawa z ta 40tka. ja zaczelam szukac od dawna ale nie wiedzialam czego szukam. czulam ze cos jest nie tak ale moja intuicja byla wciaz tlamszona przez ludzi ktorym dawalam sie manipulowac. teraz coraz bardziej sie budze. szukam. czytam. czasem jest ciezko. patrze w okno i mam ochote wyc. dobrze ze jestescie – Ty i Szpilka. silne kobiety – wiedzmy i wilczyce odradzaja sie 🙂

    Liked by 1 person

  6. Witaj, ja również trafiłam tu od Madzi, może gdyby nie Twój młody blog nie zawróciłabym do niej. Opatrznie czytałam Madzie, w sumie szukałam alternatywy w ezoteryce. Teraz wiem, że starczy. Na pewno dużo dobrych rad od Was obu dziewczyny. Zastanawiam się jaką rolę pełnią rodzice, bo wsparcia psychicznego chyba brak. Taką mam Kołomyje na Święta, że nie wiem czy kolor biały faktycznie taki jest. Pozdrawiam

    Liked by 1 person

Leave a Reply

