Odwaga

12 thoughts on “Odwaga”

  1. Dziś znalazłam Ciebie i Twoją historię. Niewiele w tej chwili mogę wydusić z siebie słów… Pisz dla nas dalej. Dla nas, dla siebie. To chyba forma zwierciadła, która poruszyła moje skamieniałe przez brak miłości serce. Dawno nie czułam energii w tym miejscu. Pisz dla nas ❤

    Liked by 1 person

  2. Nie wierzę w przypadki – skoro tu trafiłam, to po coś 🙂 Dziękuje, że dzielisz się z nami tym, co tak boli. To jest terapia – dla nas wszystkich, tych, którzy tego potrzebują. I ja staję właśnie za sobą i przestaję zdradzać siebie w imię obcych programów, wymagań i manipulacji. Już czas. Dziękuję Ci za tego bloga i wspieram bardzo – przytulam…<3

    Liked by 1 person

Leave a Reply

