Odrzucenie

5 thoughts on “Odrzucenie”

  1. Czy zerwanie kontaktów z taką toksyczną matką to jedyne rozwiązanie? Jak odnaleźć równowagę, spokój i pewność siebie, jeśli cały czas jest ktoś, kto jednym spojrzeniem cię zmiecie z powierzchni ziemi?

    Liked by 1 person

    1. Dla mnie zerwanie to była ostateczność. Zanim to zrobiłam wypróbowałam wielu innych sposobów, które nie przyniosły efektu. Ważne jest abyś słuchała siebie, Ty wiesz najlepiej, znasz swoją matkę, jak nikt inny.
      Moja mama mimo prób pozostawała niewzruszona. Robiła to samo tylko w bardzie wysublimowany i ukryty sposób, mówię na to “w białych rękawiczkach” i zaprzeczała jak tylko zwracałam jej uwagę. Zerwanie kontaktu przyniosło mi ogromną ulgę i możliwość wyleczenia tego, co nie mogło się pokazać kiedy była przy mnie.

      Like

  2. Ja czuje, ze ten Brak Czegos Tak Niezbednego, jaki odrzucenie sprawia, jest tak bolesny i ogromny, ze okalecza na cale zycie…Mozna mimo to zyc, swiadomym tego braku, znajac jego przyczyny i odczuwajac konsekwencje…Jednak, by zyc w pelni/prawie w pelni (plawic sie, zachlystywac sie zyciem, moc wykorzystywac swoje potencjalne mozliwosci…) to potrzebny jest ktos, (swiadek twojego cierpienia), to moze byc terapeuta, dobry przyjaciel albo…milosc… (Sa tacy ludzie, wiem, bo byl taki czlowiek w moim zyciu.)

    Patrze na moja kotke z kocietami, ktore najedzone mlekiem matki, posypjaja na jej cieplym brzuchu, wciaz z jej brodawka w ustach, zadowolone, a ona je lize i myje pomrukujac uspokajajaco…do snu…

    Liked by 1 person

    1. Dziękuję Halina za piękne słowa, za wsparcie. Masz rację, w procesie leczenia są potrzebne osoby, które wierzą i wspierają, które podają rękę kiedy nie ma siły wstać.
      Odrzucenie jest i będzie w nas, jednak leczone obraca się w siłę i daje przestrzeń na zmianę tej dynamiki w naszym życiu. Bardzo dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie

      Like

Leave a Reply

